Vi er en ukommerciel singleforening – selvejende og selvfinansieret og arbejder ud fra et demokratisk virke.

Single Rock Cafe findes i mange byer. Alle lokalforeninger er selvstændige enheder, der arbejder ud fra en og samme ide.

Foreningens overvejende målgruppe er voksne singler 45 +, der har lyst til at mødes i en uformel og afslappende atmosfære.

Alle aktiviteter arrangeres af medlemmerne og du kan se dem alle på forsiden til venstre. Alle ideer er velkomne til nye aktiviteter.

Der er en aftale mellem alle lokalforeninger i SRC Danmark, at der er gensidig medlemsadgang, så medlemskab i én lokal SRC giver adgang til aktiviteter i en anden lokalforening samt deltagelse i landsforeningens generalforsamling og årsfest, hvor der er egenbetaling for mad og drikke.

Foreningens CVR: 26403111